עגלת הקניות
עגלת הקניות ריקה

שאלות ותשובות

»
»
שאלות ותשובות

הכנו עבורכם רשימת שאלות נפוצות ותשובות עליהן

שאלות ותשובות תמונה 1

 

למה כדאי להצטרף - יש המון סיבות!

שירות לקוחותיעיל ומהיר בזמינות מלאה גם באינטרנט וגם במוקד הטלפוני במספר 073-2776000.
איכות של רשת פלאפוןהרשת היציבה והמהירה בישראל, בעלת קליטה מצוינת בפריסה ארצית.
חבילות משתלמותבנוסף לתכנית ללא הגבלה עוד מגוון תכניות משתלמות לכל צורך.
אתר אינטרנט מתקדםכולל אזור אישי לביצוע פעולות בלי צורך להמתין לנציג שירות.

 ________________________________________________________________________________________________

 

איך שומרים על המספר הסלולרי?
על פי חוק ניידות המספרים, תוכלו לעבור אלינו ולשמור על המספר הסלולרי שלכם. חייגו מהנייד שלכם למספר 050-5010010 על מנת לאשר כי המכשיר נמצא  ברשותכם. שימו לב שתוכלו לבקש לנייד את המספר, רק אם הוא בבעלותכם. 

 

איך מקבלים מספר חדש?
אם תרצו, תוכלו לבחור מספר חדש עם הקידומת של רשת פלאפון 050. את המספר החדש תוכלו לבחור מתוך רשימת המספרים במהלך ההצטרפות לאחת החבילות שלנו.

 

איך מתנתקים מהחברה הקודמת?
ניתוק עצמאי מחברת הסלולר הנוכחית שלכם, יגרום לכם לאבד את המספר, תנו לנו לדאוג להעברת המספר אלינו ולהסדרת המעבר.

 

מה זמינות הטלפון עד לקבלת כרטיס הSIM?
במקרה של ניוד הקו מרשת אחרת, הקו הנוכחי שלכם יישאר פעיל עד ליום הניוד. תהליך הניוד עצמו ייקח לכל היותר 30 דקות. במקרה של תקלה מתמשכת ניתן לפנות לטלפון 073-2776000.

 

מה ההבדל ביניכם לבין המפעילים הווירטואליים והאם הכיסוי ארצי?
בעוד מפעילים וירטואליים נשענים על רשת של חברה אחרת, לקוחות טוקפון נהנים מהרשת של חברת פלאפון - הרשת העצמאית, הטובה, החדשנית והמהירה ביותר בישראל ומקבלים את התשתית הכי חדשנית במחיר הכי טוב! כמובן שהכיסוי ארצי החל מהיום הראשון של השירות.

 

כמה עולה להצטרף?
עלות חד פעמית עבור רכישת כרטיס SIM ו/או דמי הצטרפות היא 39 ₪.

 

מהי מהירות הגלישה?
מהירות הגלישה בחבילות השימוש השונות שלנו הנה של 7.2 מגה בייט לשנייה.

 

מה עליי לעשות כשהמכשיר או כרטיס ה-SIM שלי אבד או נגנב?
לצורך חסימת המכשיר לשיחות יוצאות, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות 073-2776000. 

 

האם אתם מספקים שירות תיקונים למכשיר?
שירות תיקונים של טוקפון הינו שירות בתשלום חודשי המוצע לכלל הלקוחות וכולל תיקון תקלות ונזקים שמעבר לאחריות היצרן, שירות למכשיר חלופי במקרים של אובדן, גניבה או נזק מוחלט, בכפוף לתשלום עלות השתתפות עצמית.  

 

האם ניתוק בגין אובדן או גניבת מכשיר עולה כסף?
אין חיוב בגין פעולת הניתוק

 

מתי החשבונית שלי נסגרת ומתי היא נשלחת לחיוב?
תקופת חיוב של חשבונית חלה מהיום ה-02 של כל חודש ועד ליום ה-01 בכל חודש .חיוב החשבונית תתבצע ב-23 של כל חודש העוקב. החשבונית תשלח אליך למייל/דואר לפי בקשתך.

 

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם?
באמצעות כרטיסי האשראי (מלבד כרטיס אשראי דיינרס), הוראת קבע בבנק (בתשלום נוסף של 10 ₪ לחודש).

 

אני בחבילת "ללא הגבלה". למה חויבתי על שימושים מעבר לחבילה?
חבילות "ללא הגבלה" כוללות שיחות, הודעות וגלישה ללא הגבלה, ליעדים רגילים בישראל, ובחלקן גם שיחות ללא הגבלה ליעדים נבחרים בחו"ל. התוכניות אינן כוללות שימושים כגון , MMS, שימוש המבוצע בחו"ל, הודעות SMS למספרי מפ"א (טלפונים קוויים), חיוג לשירותי מידע ובידור בכל הרשתות, חיוג למספרי IVR ועבור משלוח וקבלה של הודעות תוכן.

 

אני בתכנית ללא הגבלה+חו"ל, למה חויבתי עבור שיחות לחו"ל?
ההטבה לשיחות חו"ל בחבילות ללא הגבלה הינה ליעדים נבחרים בחיוג דרך "014 תקשורת בינ"ל" לטלפונים נייחים בכל המדינות שברשימה (בארה"ב וקנדה גם לטלפונים ניידים). שיחות ליעדים אחרים בחו"ל, שלא מופיעים ברשימה, מחויבות בהתאם לתעריף ספק בזק בינלאומי.